utorak, 31. ožujka 2015.

Fullips Lip Enchancer iliti plastična spravica koja na nekoliko sati promijeni moje majušne usne u čobice. :)

Bok svima!

Da se razumijemo, ja ne mislim da su moje usne nedovoljno dobre za javno pokazivanje bez ikakvih popravaka. Većinu vremena me služe sasvim dobro, odlične su za jesti i za pričati. Što se pak tiče njihove punoće, nisam uvijek zadovoljna. Znate one dane kad na sebi vidite svaki nedostatak uvećan za dva puta samo zato jer ste se tako probudili? U tim danima ja doživljavam svoje usne kao nešto što bih mogla malo iskorigirati.

Mogu ih dobro našminkati da izgledaju punije, pogledala sam barem 10 youtube tutorijala na temu Kylie Jenner lips (da, meni je to lijepo) i taj dio sam usavršila. Treba pogoditi savršenu nijansu olovke za usne koja je malo tamnija od prirodne boje usana, pa ocrtati mrvicu van linije iznad usne i ispod usne pojačati sjenu kako bi izgledala izpupčenije. I ako se baš jako želite potruditi, možete kuteve usana potamniti jače nego njihovu sredinu, tj. onaj najdeblji dio jer će onda on izgledati još deblje. I sjajila pomažu, ali u tom slučaju ne smijete prelaziti rub usana jer se to onda jače vidi. Ako prelazite rub usne, onda je najbolje koristiti mat ruževe. Uglavnom, imate što raditi. Meni to sve nije teško jer za mene su dva sata šminkanja zapravo meditacija. Ali neda mi se sve to uvijek. I ne želim imati pune usne samo kad sam našminkana.

I blabla, uvijek neko ali. Probala sam skoro sva sjajila na našem tržištu koja obećavaju "plumping effect", ona koja peckaju i ona koja ne peckaju. I jedino što je kod njih palilo je da je mene taj peckajući efekt podsjetio da se jače načubim i onda sam izgledala smiješno.

I tako sam naletjela na Fullips. Negdje na youtubeu jer je to moj glavni izvor informacija o šminkeraju. Onda sam vidjela da ga ima za naručiti kod Roza Pande (www.pinkpanda.hr) i reko ajde, počastim se. Naručila sam najmanji model (small oval) jer sam pročitala da se može koristiti za svaku usnu posebno, a meni je zapravo samo gornja problematična.
Istina, košta skoro 200 kn (191,90 ako smo točni), ali to je komad plastike, dakle, osim ako mi ga pas ne požvače, trajat će vječno.


Stigao je već drugi dan u prekrasnom crvenom pakiranju

i trebalo mi je samo par minuta da shvatim kako ga pravilno koristiti. Prvo ga nisam dobro pozicionirala, pa mi se napravio crveni krug oko usana. Ništa strašno, za to postoji korektor i prošlo je kroz pola sata. Uglavnom, trebate ga staviti na usne koje ste prethodno navlažili i onda usisati zrak i kad osjetite potezanje (ne bol!!) prestanete usisavati i čekate oko 15-30 sekundi. A onda - čudo neviđeno. Rezultat kao na reklami. Stvarno. Prvi put da sam nešto isprobala, a upalilo je od prve. Trebalo mi je oko 30 sekundi da usne dođu do punoće koja je meni odgovarala, a da ne izgledam kao patkica. Jer možete pretjerati, naravno. Ali nemojte.

Bila sam toliko oduševeljena rezultatom da sam odlučila poslati mail proizvođačima. Uzvratili su mi prekrasnim mailom i poklonom od preostala dva modela. Nisam mogla vjerovati, zaista. Rijetko tako nešto dobijem i stvarno me to razveselilo. Isprobala sam i njih i zaključila da ću ipak ostati kod najmanjeg jer najbolje odgovara mojoj veličini usana.

I sad - najvažnije pitanje - koliko traje?  Kod mene traje oko sat ili dva, ovisno koliko pričam i jedem. Oboje radim puno. Ali znam da ga uvijek mogu imati sa sobom i ponoviti postupak. Kao da imam u torbici ruž. Ili sjajilo.

Čula sam da je nedavno na jednom našoj televiziji bio prilog baš o toj maloj stvarčici, čak su objavili i moju fotografiju kako ga koristim i zvali me za izjavu. I navodno da stručnjaci kažu da to nije zdravo. Vjerujem da ništa nije zdravo ako u tome pretjerujete. Sigurno nije za svakoga i nije za svaki dan. Ja smatram da je svakako zdravije od injekcija i sličnih zahvata. Moje skromno mišljenje. ;)
 



Nema komentara:

Objavi komentar