ponedjeljak, 30. ožujka 2015.

Došla sam pisati blog ;)

Dragi svi koji će ovo čitati!

Ovo je moj prvi blog post i unaprijed se ispričavam svima koji su upoznati s potencijalnim blog kodovima ponašanja, gdje možda stoji da ovako nikako ne bi trebao izgledati prvi post na blogu, jer ja nemam pojma što radim. :)) Treba mi malo da pohvatam kako prenijeti svoje misli na blog-kodofski način. Rekli su mi jednom pametni ljudi da se javno ne smiješ ispričavati, pogotovo kad se radi o virtualnom svijetu jer će te onda tek anonimni "komentatori" pojesti, pa zato napominjem da je ovo moje ispričavanje totalno neozbiljnog karaktera jer zapravo, ovo je moj virtualni prostor i ovdje mogu griješiti koliko god mi je volja. Jel tako?

Sad kad sam završila s ispričavanjem, da se ukratko predstavim. Ja sam Ana. Došla sam ovdje pisati o ljepoti. Pod to smatram sve ono što je meni lijepo, a vjerojatno ću se večinu vremena fokusirati na onaj vanjski dio, znate, maskare i ekstenzije za kosu i te stvari. A ponekad ću se možda osvrnuti i na one bitnije stvari kao što je humanitarni rad i pomaganje drugima. I to me isto zanima i uveseljava. Također, moram vam reći da neću baš uvijek biti jako ozbiljna i da sve ovo pišem iz ljubavi. A ljubav bi nam trebala donijeti osmijeh na lice. Pa ako ćete se nasmijati pokoji put kad posjetite ovo moje mjestašce, biti ću jako sretna zbog toga. ;)

Trebam li reći još što? Fakat ne znam. Sigurna  sam da ću sve reći u buduće. O konkretnim stvarima.

Hvala vam što ste čitali ovo do kraja i hvala vam ako ćete se vratiti opet!

Puse od Ane!

Broj komentara: 8:

  1. Pa dobro došla draga Ana.. :) Nemoj se ispričavati, s vremenom ćeš pohvatati sve što se tiče "tehničkih" stvari. :) Samo piši i uživaj u bloganju. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaaaaaj, moj prvi komentar!! Hvalaaaaaa ti, skačem po sobi! :)))

      Izbriši
    2. :D Ma bude ih svakim danom sve više.. Jeeej, baš sam happy, još jedna Međimurka u blogosferi.. ^_^

      Izbriši
    3. Kad budeš u Međimurju, javi se za blogofsku kavu. ;)))

      Izbriši